FødevareWatch

Arla investerer tungt i branding uden for Skandinavien

Andelshaverne i Arla forstår i højere og højere grad vigtigheden af at investere i markedsføring uden for Skandinavien. Det fortæller selskabets innovationsdirektør.

Kronprinsesse Mary klippede båndet, da Arla åbnede sit nye innovationscenter i maj.

Danmarks største mejeriselskab Arla er på skandinaviske breddegrader kendt af høj som lav.

Men uden for regionen kniber det nogle gange med genkendelsen af brandet. Derfor har andelskoncernen besluttet at skrue gevaldigt op for markedsføringen uden for hjemmemarkederne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Fazer relancerer ikonisk slikkepind

Et lille år efter at den finske slikproducent Fazer trak stikket på sin kendte Dumle-slikkepind på grund af produktionsudfordringer, har den igen kurs mod hylderne.

Aldi dropper kontrakt med Deliveroo

Den tyske discountkæde har i kølvandet på ny branchedata, hvor kunderne er vendt tilbage til gamle indkøbsvaner, valgt at stoppe leveringsaftale med Deliveroo.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier