Toms udvikler fra kernen i jagten på vækst

Den hæderkronede konfekturevirksomhed har fokus på dets ikoniske mærker og produkter i jagten på ny vækst. Det handler om at forny præsentationen og de forbrugssituationer, som produkterne ender i. "For produkterne kan meget mere," fortæller direktøren.
Foto: BIDSTRUP STINE
Foto: BIDSTRUP STINE

Efter et minus på 44,2 mio. kr. i 2014 voksede Toms Gruppen til et plus på 49,1 mio. kr. i det seneste regnskab fra 2015.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også