Sv. Michelsen-chef: Alle tror, at det er nemt at lave chokolade

Danmark er rig på driftige sjæle, der vil have del i det voksende marked for eksklusiv chokolade. Men selv om markedet vokser, er det slet, slet ikke stort nok til, at alle kan lave penge. Ser du på de 10 største aktører, er det en underskudsforretning, vurderer adm. direktør i Sv. Michelsen.
Foto: Majken Søndergaard Nielsen
Foto: Majken Søndergaard Nielsen

Valgmulighederne er mange, når danskerne skal vælge chokolade af den eksklusive slags i landets stormagasiner og specialforretninger.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også