Toms genfinder vækstformel i skellet mellem niche og mainstream

Opgaven for Toms direktør er soleklar. Han skal efter flere år med svingende resultater videreføre den vækst, som konfektureselskabet mønstrede sidste år. Det skal ske via en firestrenget strategi, der skal flette en bund under væksten.
Carsten Lyngsø Thomsen har været direktør i Toms Gruppen siden 2014. | Foto: Stine Bidstrup, Jyllands-Posten
Carsten Lyngsø Thomsen har været direktør i Toms Gruppen siden 2014. | Foto: Stine Bidstrup, Jyllands-Posten

Den hæderkronede konfektureproducent Toms har i løbet af de seneste fem år haft svingende resultater. Fra minus 44,2 mio. kr. i 2014 til markant plus i det efterhånden lidt gamle regnskab fra 2015.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også