Bonduelle melder om tocifret dåsevækst i Norden

Den globale Bonduelle-koncern holder sig ude af snakken om lokale danske fødevarer. I stedet har fokus på proteiner og vegetartrend givet koncernens nordiske afdeling særdeles stor medvind. Alene i det forgangne år er det nordiske salg vokset med 25 pct.
Foto: Bonduelle PR.
Foto: Bonduelle PR.

De fleste danskere kender nok Bonduelle for den klassiske sampak med tre mindre dåser søde majs, som hurtigt kan hældes i både indkøbskurv og fredagssalat, hvis den skal piftes med lidt gult til øjet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også