Kunne det friste med et stykke franskbrød smurt med chipotlesmør? Eller en kiks med salt og lyserøde peberkorn?
Spørgsmål som disse kan briterne begynde at stille hinanden i denne måned.
I løbet af maj lancerer Arla Foods således tre nye varianter af smørklassikeren Lurpark. En med chili og lime, en med chipotle og en med salt og lyserøde peberkorn.
Ruby Ali-Brett, direktør for Arlas britiske smør og blandingsprodukter, fortæller til DailyReporter, at de nye smørprodukter er et forsøg på at spotte en trend i fremgang.
"Hos Arla afsøger vi hele tiden smagstrends fra forskellige kilder. Vi bruger også meget tid med forbrugerne og madeksperter, så vi kan forstå nuværende og kommende trends," siger hun.
Ruby Ali-Brett siger til mediet, at de nye smagsvarianter ifølge en undersøgelse fortaget af Mintel Menu Flavours i februar har vist, at nye smagsvarianter kan tiltrække unge forbrugere, som ikke tidligere har spist smør.
Arla vil pumpe 2 mio. pund, ca. 19 mio. kr., i en marketingskampagne for de nye smørvarianter.
Arla lander stor aftale med Tesco-konkurrent
Arla overtager britisk joint venture
Mælkebønder bønfalder Arla: Sæt produktionen ned
Arla indgår samarbejde med kendt juicekæde