FødevareWatch

Arla indgår samarbejde med kendt juicekæde

I et opsigtsvækkende partnerskab skal Arla levere en ny skyrbaseret drik med højt indhold af proteiner til den store danske juicekæde Joe & The Juice.

I detailhandlen har partnerskaber fyldt mere end normalt i de senere år. Netto har Løgismose, og Coop har efterhånden en hel håndfuld partnere, hvorigennem de ønsker at styrke tilførslen af unikke fødevarer i deres mange supermarkeder.

Men i en lidt anden gren af fødevarebranchen indgår juicekæden Joe and the Juice nu et samarbejde med Arla.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Dansk foodtech sidder fast i affyringsrampen - der er brug for flere stjerneskud

MAD FOR MILLIARDER: Mangel på visioner, penge eller ideer? Det halter med at skabe fødevare- og landbrugsaktører med globalt potentiale herhjemme, når man måler det op mod et iværksætterland som Israel. Food & Bio Cluster ser klare mangler i investormiljøet, mens Vækstfonden efterlyser flere gode ideer - så kommer pengene også.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier