Frasalg redder General Mills’ bundlinje

Den amerikanske morgenmadsproducent General Mills kan fremvise markant indtjeningsvækst i første halvår. Det skyldes dog primært et markant frasalg tidligere på året, og omsætningen dykker fortsat.
Foto: Janet Hostetter/AP/POLFOTO/arkiv
Foto: Janet Hostetter/AP/POLFOTO/arkiv

Salget af traditionelle morgenmadsprodukter, såsom Cheerios og Lucky Charms fra producenten General Mills, er fortsat på retræte i USA, og det kan endnu engang ses på den amerikanske koncerns regnskab.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også