FødevareWatch

Arla-direktør: Branding skal lede vejen til 100 milliarder

For at sikre, at de 2,5 mia. kilo ekstra mælk, som skal gennem Arla-systemet i 2020, også bliver afsat til en fornuftig pris, skærper Arla sit fokus på markedsføring og innovation. Den nye strategi skal øge værdien af de dyrebare hvide dråber.

Peder Tuborgh | Foto: Niels Hougaard/POLFOTO/arkiv

Hvordan producerer man mere mælk i et marked med pressede priser, og hvordan tjener mere mere på hver enkelte hvide dråbe? Det er spørgsmål har koncernchef i Arla Peder Tuborgh har svaret på: Branding.

Tirsdag fremlagde Arla sin nye vækststrategi kaldet Good Growth 2020. Målet med strategien er at nå en omsætning på 95-100 mia. kr. i 2020, oplyser koncernchefen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier