Arla-direktør: Branding skal lede vejen til 100 milliarder
For at sikre, at de 2,5 mia. kilo ekstra mælk, som skal gennem Arla-systemet i 2020, også bliver afsat til en fornuftig pris, skærper Arla sit fokus på markedsføring og innovation. Den nye strategi skal øge værdien af de dyrebare hvide dråber.

af SACHA SENNOV
Hvordan producerer man mere mælk i et marked med pressede priser, og hvordan tjener mere mere på hver enkelte hvide dråbe? Det er spørgsmål har koncernchef i Arla Peder Tuborgh har svaret på: Branding.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
2,5 mia kilo mælk mere på vej fra Arla
For abonnenter
Her er Arlas seks kernemarkeder
For abonnenter
Otte kategorier i fokus i ny Arla-strategi
For abonnenter