Arla-direktør: Branding skal lede vejen til 100 milliarder

For at sikre, at de 2,5 mia. kilo ekstra mælk, som skal gennem Arla-systemet i 2020, også bliver afsat til en fornuftig pris, skærper Arla sit fokus på markedsføring og innovation. Den nye strategi skal øge værdien af de dyrebare hvide dråber.
Peder Tuborgh | Foto: Niels Hougaard/POLFOTO/arkiv
Peder Tuborgh | Foto: Niels Hougaard/POLFOTO/arkiv

Hvordan producerer man mere mælk i et marked med pressede priser, og hvordan tjener mere mere på hver enkelte hvide dråbe? Det er spørgsmål har koncernchef i Arla Peder Tuborgh har svaret på: Branding.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter