Arla-direktør: Branding skal lede vejen til 100 milliarder

For at sikre, at de 2,5 mia. kilo ekstra mælk, som skal gennem Arla-systemet i 2020, også bliver afsat til en fornuftig pris, skærper Arla sit fokus på markedsføring og innovation. Den nye strategi skal øge værdien af de dyrebare hvide dråber.
Peder Tuborgh | Foto: Niels Hougaard/POLFOTO/arkiv
Peder Tuborgh | Foto: Niels Hougaard/POLFOTO/arkiv

Hvordan producerer man mere mælk i et marked med pressede priser, og hvordan tjener mere mere på hver enkelte hvide dråbe? Det er spørgsmål har koncernchef i Arla Peder Tuborgh har svaret på: Branding.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også