FødevareWatch

Otte kategorier i fokus i ny Arla-strategi

I den netop præsenterede Arla-strategi fremlægger mejerikoncernen otte mejerikategorier, som man i årene frem mod 2020 vil satse på at udvikle. 

Foto: ritzau/Thomas Borberg

Arla har i et forsøg på at strømline forretningen yderligere valgt at fremlægge en koncernstrategi, som fokuserer på blandt andet otte produktkategorier, hvor man med koncernens egne ord vil excellere.

"Den globale mejeriindustri udvikler sig i et tempo, der sjældent er set før. Millioner af mennesker ændrer i disse år deres daglige vaner og præferencer. Vi har analyseret behov og tendenser på tværs af mejerikategorier i hele verden og har matchet dette med vores egne største styrker. Det har ledt os til at forfølge otte specifikke kategorier, hvor vi mener, at Arla kan udvikle en førende position globalt eller regionalt. Vores strategiske innovation og bedste ressourcer vil blive dedikeret til disse kategorier," siger Peder Tuborgh i en meddelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier