
Arla har gennem de senere år opbygget en stærk position i det nordlige Europa og i Mellemøsten, ligesom nye markeder som Kina, Afrika og Rusland har fået stor opmærksomhed i mejerikoncernen.
I den netop annoncerede strategimeddelelse, som Arla har udsendt, er der fortsat fokus på markedspositioner i disse områder, men i et forsøg på at skærpe arbejdet, sikre væksten og gøre indsatsen så effektiv som muligt, har man udpeget seks markeder.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra FødevareWatch
Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"
Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.