FødevareWatch

Her er Arlas seks kernemarkeder

Som led i den nye strategi fra Arla, hvor man forsøger at fokusere indsatsen, har mejerkoncernen udpeget seks kernemarkeder, som man vil koncentrere arbejdet omkring frem mod 2020.

Foto: Jyllands-Posten

Arla har gennem de senere år opbygget en stærk position i det nordlige Europa og i Mellemøsten, ligesom nye markeder som Kina, Afrika og Rusland har fået stor opmærksomhed i mejerikoncernen.

I den netop annoncerede strategimeddelelse, som Arla har udsendt, er der fortsat fokus på markedspositioner i disse områder, men i et forsøg på at skærpe arbejdet, sikre væksten og gøre indsatsen så effektiv som muligt, har man udpeget seks markeder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"

Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier