2,5 mia kilo mælk mere på vej fra Arla
I en netop præsenteret vækststrategi vil Arla frem mod 2020 øge fokus på seks markedsregioner rundt om på kloden og i otte globale mejerikategorier. Strategien skal sikre forretningen for de 12.700 andelshavere.

I takt med at mælkemængderne i de senere år er steget voldsomt i Arla, og priserne på verdensmarkedet er kommet under pres, er der opstået et behov for, at Arla kigger på nye måder, hvorpå man kan sikre de 12.700 andelshavere en god forretning.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
Fødevareindustrien vokser trods krisen
For abonnenter
Arla, DC og Carlsbergs rådgiver vil vokse internationalt
For abonnenter
L&F skruer op for Nigeria-indsats
For abonnenter