FødevareWatch

2,5 mia kilo mælk mere på vej fra Arla

I en netop præsenteret vækststrategi vil Arla frem mod 2020 øge fokus på seks markedsregioner rundt om på kloden og i otte globale mejerikategorier. Strategien skal sikre forretningen for de 12.700 andelshavere.

Foto: Arla/ PR

I takt med at mælkemængderne i de senere år er steget voldsomt i Arla, og priserne på verdensmarkedet er kommet under pres, er der opstået et behov for, at Arla kigger på nye måder, hvorpå man kan sikre de 12.700 andelshavere en god forretning.

Det udmønter sig nu i præsentationen af ny 2020-strategi for Arla kaldet Good Growth 2020.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier