FødevareWatch

Arla går i krig med amerikansk fødevareklenodie

I denne uge ruller Arlas lastbiler ud til de amerikanske supermarkeder med et produkt, der skal bryde årtiers monopol og indvarsle en ny strategi for andelsselskabet i USA.

Arla Cream Cheese bliver i første omgang lanceret i fem smagsvarianter - original, light, herbs & spices, peppercorn og blueberry, alle uden hormoner, kunstige smagsstoffer eller konserveringsmidler, hvilket fremgår af pakken. | Foto: Presse/Arla

NEW YORK

Et nyt produkt fra Arla skal bryde årtiers monopol og indvarsle en ny strategi for andelsselskabet i USA.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Isproducenterne melder klar til at kæmpe om sommermarkedet

De danske isproducenter forventer, at de får en af de bedste sæsoner nogensinde, og alle har de en formel for, hvordan de skal vinde danskernes gunst. Der er dog ikke én formel, der er ens, men der er utallige nye produkter og tiltag på vej.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier