FødevareWatch

Sønderjysk slagter har succes på nettet

Siden 2007 har netbutikken Grisogko blandt andet langet hakket oksekød, koteletter og kalkunsteg over den digitale butiksdisk. I begyndelsen blev kunderne væk, men virksomheden har nu forvandlet flere års underskud til overskud.

Foto: POLFOTO

Danmarks største slagter på nettet. Så klar var målsætningen, da den sønderjyske iværksætter Johnny Hejsel stiftede netbutikken Grisogko i 2007. Og trods en svær begyndelse, hvor kunderne blev væk, ser det nu ud til at gå bedre.

”Vores seneste regnskab viser et overskud, men jeg kan desværre ikke sige, hvor stort det er, fordi bestyrelsen endnu ikke har godkendt det,” siger medejer og adm. direktør Johnny Hejsel til FødevareWatch.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"

Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier