Sønderjysk slagter har succes på nettet

Siden 2007 har netbutikken Grisogko blandt andet langet hakket oksekød, koteletter og kalkunsteg over den digitale butiksdisk. I begyndelsen blev kunderne væk, men virksomheden har nu forvandlet flere års underskud til overskud.
Foto: POLFOTO
Foto: POLFOTO
AF BRITT ESROM

Danmarks største slagter på nettet. Så klar var målsætningen, da den sønderjyske iværksætter Johnny Hejsel stiftede netbutikken Grisogko i 2007. Og trods en svær begyndelse, hvor kunderne blev væk, ser det nu ud til at gå bedre.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også