FødevareWatch

Q8 vil have del i stor kaffe-trend

Instant-kaffen er droppet til fordel for den personlige kaffe. Q8's nye kaffekoncept skal give tankstationsgæster det bedste og sidste nye på markedet inden for maskinkaffe og fange de unge. De første kopper blev skænket i sidste uge.

Tankstationskunderne fik sig en særlig oplevelse på Q8-tanken på Vejlands Allé på Amager, da kaffevirksomheden Selecta og Q8, sparkede gang i det nye Starbucks on the go-koncept. Butikken var fuld af spidser fra to partnere og benzinhandlende kunder blev budt på smagsprøver fra den nye kaffemaskine og kunne også overvære en tydelig stolt Q8-direktør sige et par ord om indvielsen af konceptet.

”Vi er stolte over at samarbejde med Starbucks, som er et af de stærkeste brands i verden,” indledte Helle Dahlgren Skov, direktør for Retail Manned & Business Development hos Q8.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"

Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier