FødevareWatch

Nemlig.com satser på stort økoudvalg

Økosalget fortsætter sin fremgang, og ligesom blandt andet Irma får det nu den største onlinespiller til at sætte flere varer på hylderne. Ifølge Nemlig.com finder forbrugerne nu det største udvalg indenfor frugt og grønt på deres website.

Foto: PR

Økologiens rolle bliver stadig større blandt de danske forbrugere og i den danske detailhandel. Ø-mærkets udbredelse har aldrig været større, og sidste år voksede salget af økologiske fødevarer og drikkevarer med seks pct., og den samlede danske økologiske marked udgjorde 9,7 mia. kr.

Salget af økologiske føde- og drikkevarer i detailhandlen udgjorde alene 6,2 mia. kr. i 2014, og det marked forsøger netbutikken Nemlig.com nu at blive en del af med lanceringen af et større økologisk udvalg.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier