Arla satser stort på snacks og mad på farten

Det skal være let - også for Arlas kunder. Mejerigiganten satser på det voksende convenience-marked for fødevarer. To go-produkter til snacking-lystne danskere er blandt deres specialiteter.
Foto: Carsten Andreasen/Polfoto/Arkiv
Foto: Carsten Andreasen/Polfoto/Arkiv

Efter en nedgang i salget af normale mejeriprodukter i supermarkedernes kølediske har Arla især fået øjnene op for on-the-go-fænomenet. Mejerivirksomheden lancerer året ud og i hele 2016 nye produkter, som skal øge markedsandelen på det hastigt voksende convenience-marked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter