Arla satser stort på snacks og mad på farten
Efter en nedgang i salget af normale mejeriprodukter i supermarkedernes kølediske har Arla især fået øjnene op for on-the-go-fænomenet. Mejerivirksomheden lancerer året ud og i hele 2016 nye produkter, som skal øge markedsandelen på det hastigt voksende convenience-marked.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler:
SuperBrugsen satser på nyt convenience-koncept
For abonnenter
Mad på farten sætter ny fut i dagligvarekæder
For abonnenter
Mad på farten løber mod Østeuropa
For abonnenter