FødevareWatch

Mad på farten løber mod Østeuropa

Der er et ”kæmpe” potentiale for salg af convenience-food i den østlige del af Europa, og det er ikke gået de danske eller de internationale producenters næse forbi.

Østeuropa er mere end parat til mad på farten. | Foto: Jørgen Rudbeck

Lige siden murens fald er de store internationale fødevareselskaber gået målrettet efter at få afsat deres produkter i de østeuropæiske lande. I kampen om kunderne er convenience-markedet dog undsluppet og er forblevet underudviklet – noget som det danske selskab Easyfood A/S har opdaget.

Derfor stiller convenience-virksomheden lige nu skarpt på den gamle østblok, som de forudser bliver et stort marked.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier