Mad på farten løber mod Østeuropa

Der er et ”kæmpe” potentiale for salg af convenience-food i den østlige del af Europa, og det er ikke gået de danske eller de internationale producenters næse forbi.
Østeuropa er mere end parat til mad på farten. | Foto: Jørgen Rudbeck
Østeuropa er mere end parat til mad på farten. | Foto: Jørgen Rudbeck

Lige siden murens fald er de store internationale fødevareselskaber gået målrettet efter at få afsat deres produkter i de østeuropæiske lande. I kampen om kunderne er convenience-markedet dog undsluppet og er forblevet underudviklet – noget som det danske selskab Easyfood A/S har opdaget.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også