SuperBrugsen satser på nyt convenience-koncept

Måltidsløsningerne fylder mere og mere i supermarkederne. Derfor barsler SuperBrugsen nu med et stort samlet koncept til butikkerne.
Foto: Lars Krabbe
Foto: Lars Krabbe

Supermarkedets delikatesseafdeling årgang 2015. Der er sket meget siden supermarkederne for mange år siden fandt på at sælge specialforretningernes fødevarer som del af sortimentet, og for tiden gennemgår afdelingerne endnu en forvandling.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også