FødevareWatch

SuperBrugsen satser på nyt convenience-koncept

Måltidsløsningerne fylder mere og mere i supermarkederne. Derfor barsler SuperBrugsen nu med et stort samlet koncept til butikkerne.

Foto: Lars Krabbe

Supermarkedets delikatesseafdeling årgang 2015. Der er sket meget siden supermarkederne for mange år siden fandt på at sælge specialforretningernes fødevarer som del af sortimentet, og for tiden gennemgår afdelingerne endnu en forvandling.

I hvert fald i SuperBrugsen, hvor kædedirektør Kenneth Pedersen befinder sig.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.

Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier