Tesco lancerer nyt våben i britisk priskrig

Tesco lancerer nu en ny, mere simpel prisgaranti, som skal sikre, at kunderne vælger kædens butikker frem for konkurrenternes.
Foto: Akira Suemori/AP/Ritzau/arkiv
Foto: Akira Suemori/AP/Ritzau/arkiv

Der er hård kamp om at erobre eller fastholde kunder blandt de britiske detailkæder, og et af våbnene i dette henseende er at garantere overfor kunderne, at man sælger varerne billigst.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også