FødevareWatch

Tesco lancerer nyt våben i britisk priskrig

Tesco lancerer nu en ny, mere simpel prisgaranti, som skal sikre, at kunderne vælger kædens butikker frem for konkurrenternes.

Foto: Akira Suemori/AP/Ritzau/arkiv

Der er hård kamp om at erobre eller fastholde kunder blandt de britiske detailkæder, og et af våbnene i dette henseende er at garantere overfor kunderne, at man sælger varerne billigst.

De fire store detailkæder i Storbritannien – Tesco, Asda, Sainsbury’s og Morrisons – har længe haft programmer, der skal give kunderne garanti for, at de kan klare indkøbene billigst i netop deres butikker. Men nu lancerer Tesco et helt nyt program, som skal sørge for, at selskabet er et skridt foran konkurrenterne. Det skriver koncernen i en pressemeddelelse.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier