Arlas amerikanske satsning er under tidspres
Uret tikker fra dag et for Arlas nye produkt, Arla Cream Cheese. Mejerikoncernen får højst seks måneder til at bevise, at produktet kan udfordre smøreost-darlingen Philadelphia, vurderer amerikansk detailkender.
![Der er begrænset plads på hylderne i de amerikanske supermarkeders mejeriafdeling. Derfor skal Arla sælge fra dag et, vurderer amerikansk detailkender. | Foto: PR/Arla](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article8100148.ece/ALTERNATES/schema-16_9/arla-creamcheese.jpg)
NEW YORK: Arla har gode chancer for at udfordre Philadelphia på det amerikanske marked med sit nye produkt Arla Cream Cheese.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Arla går i krig med amerikansk fødevareklenodie
For abonnenter
Arla ruller kvalitetsprogram ud i Storbritannien
For abonnenter