FødevareWatch

Arlas amerikanske satsning er under tidspres

Uret tikker fra dag et for Arlas nye produkt, Arla Cream Cheese. Mejerikoncernen får højst seks måneder til at bevise, at produktet kan udfordre smøreost-darlingen Philadelphia, vurderer amerikansk detailkender.

Der er begrænset plads på hylderne i de amerikanske supermarkeders mejeriafdeling. Derfor skal Arla sælge fra dag et, vurderer amerikansk detailkender. | Foto: PR/Arla

NEW YORK: Arla har gode chancer for at udfordre Philadelphia på det amerikanske marked med sit nye produkt Arla Cream Cheese.

Men uret tikker for det danske andelsmejeri, der højest har seks måneder til at bevise, at deres smøreost er en seriøs konkurrent til det amerikanske fødevareklenodie. Ellers ryger produktet af hylderne igen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier