
Den hollandsk-britiske storkoncern Unilever, der står bag en lang række forbrugs- og fødevareprodukter, opruster nu inden for is-segmentet, hvor man i forvejen er verdens største producent med brands som Ben & Jerry’s og Heartbrand – den internationale version af Frisko.
Unilever skriver i en pressemeddelelse, at man har opkøbt det italienske selskab Grom, som producerer italiensk luksus-is – såkaldt Gelato.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra FødevareWatch
Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"
Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.