Frisko-ejer køber italiensk is-forretning

Den hollandsk-britiske forbrugsvarekæmpe Unilever, der står bag det danske is-brand Frisko, overtager et selskab, der producerer italiensk luksus-is og har 60 butikker verden over.
Foto: Martin Lehmann/Polfoto/Arkiv
Foto: Martin Lehmann/Polfoto/Arkiv

Den hollandsk-britiske storkoncern Unilever, der står bag en lang række forbrugs- og fødevareprodukter, opruster nu inden for is-segmentet, hvor man i forvejen er verdens største producent med brands som Ben & Jerry’s og Heartbrand – den internationale version af Frisko.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter