Toms skal tilbage på danskernes læber

Den hæderkronede danske slikfabrikant Toms kæmper efter et år med underskud for igen at komme i topform. Derfor skal Toms koncentrere sig om sine kernemarkeder, siger adm. direktør Carsten Lyngsø Thomsen, der lægger drømmene om indtog i Kina og Rusland på hylden.
Foto: Polfoto
Foto: Polfoto
AF JACOB BREJNEBØL KNUDSEN, FINANS

Danmarks største slikproducent Toms er dansk med en pænt tyk streg under dansk, og sådan forbliver det. Selv om man er godt til stede i Tyskland og Sverige, går ambitionerne ikke i retning af at erobre verden med f.eks. nye lande som Kina og Rusland.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter