Dansk Supermarked satser stort på nethandel

Modsat tidligere udmelding går Dansk Supermarked nu aktivt ind i handlen med fødevarer på nettet. Koncernen har opkøbt iposen.dk og satser nu på salg af fødevarer til kommunernes skoler og ældre.
Foto: Dansk Supermarked/PR
Foto: Dansk Supermarked/PR

Med overtagelsen af iposen.dk træder Dansk Supermarked nu også ind på markedet for nethandel, som hidtil har været domineret af spillere som Nemlig.com, Irma.dk og et par andre mindre aktører.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg