FødevareWatch

Per Bank fastholder fødevarestrategi trods Wupti-køb

Dansk Supermarked har købt e-butikken Wupti.com, der i stor stil sælger hårde hvidevarer på nettet. Opkøbet kommer alene til at have betydning for non-food-handlen, og der kommer ikke mere fokus fødevarehandlen på nettet, siger topchefen.

Foto: Christian Klindt Sølbeck/Polfoto/Arkiv

I forlængelse af den store handel, som onsdag formiddag blev offentliggjort, og som betyder, at det fremover er Dansk Supermarked, der ejer og driver e-butikken Wupti.com, kunne man foranlediges til at tro, at det også kunne smitte af på koncernens strategi omkring handel med fødevarer på nettet.

Men sådan forholder det sig ikke, lyder meldingen fra koncernchef Per Bank, kort efter at opkøbet blev annonceret.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier