Per Bank fastholder fødevarestrategi trods Wupti-køb

Dansk Supermarked har købt e-butikken Wupti.com, der i stor stil sælger hårde hvidevarer på nettet. Opkøbet kommer alene til at have betydning for non-food-handlen, og der kommer ikke mere fokus fødevarehandlen på nettet, siger topchefen.
Foto: Christian Klindt Sølbeck/Polfoto/Arkiv
Foto: Christian Klindt Sølbeck/Polfoto/Arkiv

I forlængelse af den store handel, som onsdag formiddag blev offentliggjort, og som betyder, at det fremover er Dansk Supermarked, der ejer og driver e-butikken Wupti.com, kunne man foranlediges til at tro, at det også kunne smitte af på koncernens strategi omkring handel med fødevarer på nettet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter