Per Bank fastholder fødevarestrategi trods Wupti-køb

Dansk Supermarked har købt e-butikken Wupti.com, der i stor stil sælger hårde hvidevarer på nettet. Opkøbet kommer alene til at have betydning for non-food-handlen, og der kommer ikke mere fokus fødevarehandlen på nettet, siger topchefen.
Foto: Christian Klindt Sølbeck/Polfoto/Arkiv
Foto: Christian Klindt Sølbeck/Polfoto/Arkiv

I forlængelse af den store handel, som onsdag formiddag blev offentliggjort, og som betyder, at det fremover er Dansk Supermarked, der ejer og driver e-butikken Wupti.com, kunne man foranlediges til at tro, at det også kunne smitte af på koncernens strategi omkring handel med fødevarer på nettet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også