FødevareWatch

Dansk Supermarked ser med skepsis på nethandel

Det er stadig for dyrt og besværligt at sælge fødevarer over nettet, mener topchef Per Bank, men hvis det ændrer sig, er detailkoncernen klar til at slå til.

"Vi satser kun på områder, hvor vi kan se, at der er en indtjening," siger adm. direktør Per Bank. | Foto: Christian Klindt Sølbeck/Polfoto/Arkiv

Nethandlen går strygende i Dansk Supermarked, der har stor succes med at sælge alt fra havemøbler til hårde hvidevarer på Bilka.dk.

Men når det kommer til fødevarer, er detailkoncernen stadig tilbageholdende med at trykke på knappen. Det er både for dyrt og for besværligt for de fleste forbrugere, vurderer adm. direktør Per Bank.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier