Irma-relancering koster trecifret millionbeløb

Ligesom resten af Coops kæder er Irma i fuld gang med en relancering. Kæden har afsat et stort millionbeløb til formålet.
Foto: Mik Eskestad/Polfoto/Arkiv
Foto: Mik Eskestad/Polfoto/Arkiv

Irma arbejder som tidligere beskrevet på FødevareWatch på en relancering af sine butikker under navnet 3.0-konceptet, hvor der bliver gjort mere plads til særligt frugt og grønt, kød og vin.

Mens økologi og kvalitetskød er blevet stadig mere udbredt i dansk dagligvarehandel, har kæden valgt at afsætte et trecifret millionbeløb til at modernisere sine butikker.

Det skriver Berlingske.

”Det er dyder, vi har siddet mere alene på, end vi gør i dag, så vi skal selvfølgelig steppe op og blive endnu bedre til de ting,” siger kædedirektør Jesper Uggerhøj og tilføjer:

”Hvis vi skal beholde den position, vi har på kvalitetsdimensionen, skal vores butikker også gå forrest på indretningen.”

Ved udgangen f 2017 er det planen, at alle Irmas 80 butikker skal være transformeret til det nye koncept.

Irma barsler med nye butikker

Irma-chef ser et gryende opsving

Nye tiltag i supermarkedet skal omvende prisfikserede danskere

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også