Irma-relancering koster trecifret millionbeløb

Irma arbejder som tidligere beskrevet på FødevareWatch på en relancering af sine butikker under navnet 3.0-konceptet, hvor der bliver gjort mere plads til særligt frugt og grønt, kød og vin.
Mens økologi og kvalitetskød er blevet stadig mere udbredt i dansk dagligvarehandel, har kæden valgt at afsætte et trecifret millionbeløb til at modernisere sine butikker.
Det skriver Berlingske.
”Det er dyder, vi har siddet mere alene på, end vi gør i dag, så vi skal selvfølgelig steppe op og blive endnu bedre til de ting,” siger kædedirektør Jesper Uggerhøj og tilføjer:
”Hvis vi skal beholde den position, vi har på kvalitetsdimensionen, skal vores butikker også gå forrest på indretningen.”
Ved udgangen f 2017 er det planen, at alle Irmas 80 butikker skal være transformeret til det nye koncept.
Irma-chef ser et gryende opsving
Nye tiltag i supermarkedet skal omvende prisfikserede danskere
Relaterede artikler:
Irma barsler med nye butikker
For abonnenter
Irma kaster sig ind i brødkrigen
For abonnenter