FødevareWatch

Fakta går ind i kampen om singlerne

Som en oplagt efterfølger til diskussionen om, hvordan man mindsker madspild, lancerer detailkæderne nu produkter som single-relevante. Fakta er klar med en hel serie mindre forpakninger.

Foto: Finn Frandsen/Polfoto/Arkiv

”Middag for én” hedder den nye serie produkter, som Fakta onsdag morgen har lanceret. Det er foreløbig en serie bestående af 8 forskellige slags kød, der strækker sig fra kyllingefiletter til hakkebøffer, og alle koster de hver for sig 15 kr.

Initiativet kommer dagen efter, at Rema 1000 smed deres seneste madspildsprodukt i handlen - det var en pakke med 250 gram hakket kødkvæg fra Friland, og ligesom Rema, så tror Coop og Fakta også på, at vejen til succes blandt andet går gennem singlerne.

Læs hele artiklen

Få 14 dages fri adgang.
Det kræver intet kreditkort.

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Perfekt storm får Co-Ros regnskab til at styrtdykke

Den verdensomspændte juice- og iskoncern Co-Ro blev ramt af tre faktorer, der skabte den perfekte storm i et hårdt år. Selskabet vil nu gøre sig selv uafhængig fra de største markeder og satse mere på nye.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier