FødevareWatch

Fakta går ind i kampen om singlerne

Som en oplagt efterfølger til diskussionen om, hvordan man mindsker madspild, lancerer detailkæderne nu produkter som single-relevante. Fakta er klar med en hel serie mindre forpakninger.

Foto: Finn Frandsen/Polfoto/Arkiv

”Middag for én” hedder den nye serie produkter, som Fakta onsdag morgen har lanceret. Det er foreløbig en serie bestående af 8 forskellige slags kød, der strækker sig fra kyllingefiletter til hakkebøffer, og alle koster de hver for sig 15 kr.

Initiativet kommer dagen efter, at Rema 1000 smed deres seneste madspildsprodukt i handlen - det var en pakke med 250 gram hakket kødkvæg fra Friland, og ligesom Rema, så tror Coop og Fakta også på, at vejen til succes blandt andet går gennem singlerne.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier