FødevareWatch

Online-selskaber kæmper om at levere mad til danskerne

Konkurrencen blandt selskaberne med salg af dagligvarer på nettet skærpes yderligere. De slås om at sikre større volumen i afsætningen - og om at tjene penge på forretningsmodellen.

Foto: Valdemar Jørgensen

Hastig vækst i salget får et af de danske selskaber, som afsætter dagligvarer på nettet, til at ekspandere massivt. Også selvom det fortsat er svært at tjene penge i netop den del af det danske detailmarked.

Virksomheden Osuma.dk er her i hård konkurrence med især Nemlig.com samt Irma.dk om at sælge alle typer af dagligvarer i onlinehandel. Osuma forsøger dog nu at skrue op ved at rulle en ny strategi ud, så selskabet kan levere til kunder alle steder i Jylland samt på Fyn.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Sommertid på FødevareWatch

I de kommende fem uger udkommer FødevareWatch med ét dagligt nyhedsbrev, hvor vi løbende vil bringe nyheder fra branchen.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier