Online-selskaber kæmper om at levere mad til danskerne

Konkurrencen blandt selskaberne med salg af dagligvarer på nettet skærpes yderligere. De slås om at sikre større volumen i afsætningen - og om at tjene penge på forretningsmodellen.
Foto: Valdemar Jørgensen
Foto: Valdemar Jørgensen
AF JESPER OLESEN

Hastig vækst i salget får et af de danske selskaber, som afsætter dagligvarer på nettet, til at ekspandere massivt. Også selvom det fortsat er svært at tjene penge i netop den del af det danske detailmarked.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter