FødevareWatch

Nu handler vi dagligvarer på vores mobil

Flere danskere køber dagligvarer på deres mobil eller tablet, fortæller Irma og Osuma. Særligt børnefamilierne handler ind på mobile enheder.

Foto: Jens Dresling/Ritzau/Arkiv

Flere danskere handler ind til aftensmaden på deres mobil eller tablet.

To af landets førende netbutikker, Irma.dk og Osuma.dk, fortæller, at en stor del af deres kunder i dag vælger mobilen frem for en almindelig computer, når de skal købe dagligvarer over nettet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Milliardkoncern løfter indtjeningen på kager og slik

Kage- og konfekturekoncernen Givesco er lykkedes med at forbedre indtjeningen i løbet 2021, men ikke helt nok ifølge ledelsen. Koncernen har med sit store detailfokus også løftet omsætningen til lige knapt 3 mia. kr.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier