
Den økologiske chokoladeproducent Summerbird nærmer sig med målrettede skridt det eksklusive japanske marked.
I februar deltog selskabet således i Salon de Chocolat i Tokyo – den japanske udgave af den franske chokolademesse af samme navn, som varehuskæmpen Shinjuku Isetan i år for 12. gang afholdt i forbindelse med Valentine’s Day. Her udstiller internationale chokoladeselskaber og verdenskendte chokolatiers.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementMere fra FødevareWatch
Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"
Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.