FødevareWatch

Summerbird lander i Japan

Summerbird leder nu efter det helt rigtige sted til den første butik i Tokyo samt en direktør til et japansk datterselskab. 2014-regnskabet vil bære præg af et år med store prisstigninger og omlægningen til økologi, fortæller Mikael Grønlykke.

Foto: Ditte Valente/POLFOTO/arkiv

Den økologiske chokoladeproducent Summerbird nærmer sig med målrettede skridt det eksklusive japanske marked.

I februar deltog selskabet således i Salon de Chocolat i Tokyo – den japanske udgave af den franske chokolademesse af samme navn, som varehuskæmpen Shinjuku Isetan i år for 12. gang afholdt i forbindelse med Valentine’s Day. Her udstiller internationale chokoladeselskaber og verdenskendte chokolatiers.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"

Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier