FødevareWatch

”På beløbet”?

Summerbird har flere initiativer på vej på hjemmefronten, især i forhold til service-begrebet.

Mikael Grønlykke | Foto: Mathis Christensen/POLFOTO/arkiv

Der er ikke meget service tilbage i mange danske butikker, hvor det eneste ”service-ord” efterhånden er, når ekspedienten står foran dankortautomaten og med en monoton stemme stiller det velkendte spørgsmål: ”På beløbet?”

Sådan cirka beskriver partner, COO, Morten Larsen fra Summerbird, med et lille glimt i øjet, det danske serviceniveau. Et niveau, som Summerbird med nye initiativer ønsker at distancere sig markant fra.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier