FødevareWatch

Det vil Coop med sin nye butik

Med åbningen af butikken Mad Cooperativet er der sparket gang i Coops nye innovationsplatform. Herfra skal levedygtige projekter føres ud i koncernens kæder.

Foto: Majken Søndergaard Nielsen

Torsdag åbner Coop sin 800 kvadratmeter store butik på Københavns Hovedbanegård.

Et af formålene med den nye butik er, at den skal være en innovationsplatform, hvor man tester produkter og koncepter. Tanken er så, at de levedygtige produkter skal finde vej til koncernens butikskæder.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Maltdirektør efter værste år i årtier: "Det er meget ubehageligt"

Udfordringerne har aldrig været større i Sophus Fuglsang Export-Maltfabriks over hundredårige lange virke, som i det seneste år. Det nye regnskab viser største dyk på bundlinjen i topchefens hukommelse. Virksomheden er dog godt polstret, forsikrer han, men han frygter den usikkerhed, som energikrisen lige nu medfører.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier