Nye forbrugsvaner tvinger Orkla til nytænkning
Når skyren rykker ind på morgenbordene er det ofte på bekostning af det hvide brød og marmeladen. Orkla Foods, der ejer Den Gamle Fabrik, bruger mange kræfter på at imødekomme den konstante strøm af nye trends.
![](https://photos.watchmedier.dk/watchmedier/resize:fill:3840:0:0/plain/https://photos.watchmedier.dk/Images/article6592162.ece/ALTERNATES/schema-16_9/Tino%2520Bendix.jpg)
I den danske gren af norske Orkla Foods har man efter lidt tøven erkendt, at forbrugerne søger væk fra nogle af de produkter, som traditionelt har været en meget stor del af den danske madkultur.
Allerede abonnent?Log ind her
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
Med din prøveperiode får du:
Få fuld adgang til dig og dine kollegaer
Start et gratis virksomhedsprøveabonnementRelaterede artikler
Efter flere frasalg køber Orkla nu op i Finland
For abonnenter
Opkøb koster på bundlinjen for Orkla Foods
For abonnenter
Tiltrængt kvartalsløft i Orkla-division
For abonnenter