Den samlede omsætning i den norske kæmpe Orkla runder for 2014 hele 29,599 mia. NOK, og dermed overstiger man ’13-omsætningen på godt 28 mia. NOK. Driftsresultatet for helåret endte i samlet 3,2 mia. NOK.
I de dele af forretningen, som har med fødevarer at gøre, noterer selskabet en organisk vækst på 1,8 pct. i omsætningen i det afsluttende kvartal af 2014, og samlet har divisionen Branded Consumer Goods omsat for 7,854 mia. NOK i fjerde kvartal. Driftsresultatet for divisionen steg med 7 pct. for kvartalet og landede i samlet 1,03 mia. NOK.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app