Her er den største fødevaretrend i 2015

Sundhed gennemsyrer det globale fødevaremarked i en sådan grad, at det efterhånden ikke er dækkende at kalde det en trend, siger analysehuset Innova. Læs hvad der til gengæld er en trend her.
Foto: Peter Hove Olesen/Polfoto/Arkiv
Foto: Peter Hove Olesen/Polfoto/Arkiv
AF MAZ PLECHINGER

Hvis overskriften på denne artikel var en fødevare, ville den ikke være specielt trendy. For den er skrevet så tilpas kryptisk, at der ikke umiddelbart er mulighed for at aflæse nogen konklusioner ud af den. Ifølge analysehuset Innova Market Insights er den største trend på det globale fødevaremarked i 2015 nemlig det, der kaldes "clear label". Altså gennemskuelige oversigter over varenes indhold.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter