Føtex ruster sig til hårdere kamp mod discountkæderne

Dansk Supermarked lægger en ny strategi for varehuskæden, som også kan være på jagt efter åbning af flere forretninger rundt om i landet.
Foto: /ritzau/CHARLOTTE DE LA FUENTE
Foto: /ritzau/CHARLOTTE DE LA FUENTE
AF JENS ERIK RASMUSSEN OG JESPER OLESEN

Føtex går nye veje i konkurrencen med den fortsat frembrusende discountsektor. Efter tidligere, hårde år vinder detailkæden - ifølge koncernen bag - atter markedsandele og har netop lagt en ny strategi. Den skal tilpasse konceptet til ændrede kundeadfærd.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu

    Læs også

    Coop frasælger en række butikker og rydder op i organisationen med en bl.a. fyringer af administrative medarbejdere. | Foto: Finn Frandsen/Ritzau Scanpix.

    Coop sælger 35 og lukker 19 butikker

    For abonnenter