Føtex ruster sig til hårdere kamp mod discountkæderne

Dansk Supermarked lægger en ny strategi for varehuskæden, som også kan være på jagt efter åbning af flere forretninger rundt om i landet.
Foto: /ritzau/CHARLOTTE DE LA FUENTE
Foto: /ritzau/CHARLOTTE DE LA FUENTE
AF JENS ERIK RASMUSSEN OG JESPER OLESEN

Føtex går nye veje i konkurrencen med den fortsat frembrusende discountsektor. Efter tidligere, hårde år vinder detailkæden - ifølge koncernen bag - atter markedsandele og har netop lagt en ny strategi. Den skal tilpasse konceptet til ændrede kundeadfærd.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Photo: Finn Frandsen

Bagerkæder sænker priserne

Foto: Lars Skaaning

Fortsat umuligt at spore Skares gamle kød

For abonnenter