FødevareWatch

Butikskæder åbner priskrig om økologiske fødevarer

Dansk Supermarked og discountkæder tager kampen op med Coop, som vil presse priserne på økologi ned.

Økologi bliver den næste store kampplads for de danske detailkæder i kampen om at tiltrække kunder.

Konkurrencen øges markant, efter at Coop Danmark har indledt en offensiv med en strategi om at sænke priserne på økologiske fødevarer. Det har straks fået de øvrige kæder op på økomærkerne for at forsvare positionerne på det lukrative marked.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier