FødevareWatch

2015 bliver nichernes år på nettet

Det er endnu småt med de brede internetinitiativer i de store detailkæder, men ifølge detailekspert kan tiden være inde til at fødevarenicherne rigtigt får gavn af mulighederne med nethandel og distribution.

Foto: Ditte Valente/Polfoto/Arkiv

Mens alle de store detailkæder i eksempelvis Storbritannien er tilstede med onlinebutikker på nettet, ser det anderledes småt ud i den danske detail-andedam.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier