FødevareWatch

Netto-chef: Ingen plads til Meyer i vores butikker

Ifølge Nettos øverste chef, Claus Juel-Jensen, kommer det nye samarbejde mellem Meyers og Løgismose formodentlig ikke til at betyde nye varer i discountbutikkerne, og Meyers produkter får ikke plads på hylderne, siger han til FødevareWatch.

Foto: Gorm Branderup

Netto og Løgismose hænger uvægerligt sammen, efter at de to store spillere på hver deres front tilbage i 2012 indledte det, der i dag er en eksklusiv aftale om, at discountkæden er det eneste sted i dansk dagligvarehandel, hvor man kan købe fødevarer af mærket Løgismose.

At Løgismose med Jacob Grønlykke i spidsen i sidste uge valgte at slå pjalterne sammen med Claus Meyers madimperium, og at man ved samme lejlighed solgte aktiemajoriteten til kapitalfonden IK Investment Partners, får ikke Nettos øverste direktør, Claus Juel-Jensen, til at frygte for de tos fremtidige samarbejde, men dog vil man holde skarpt øje med udviklingen.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Chokoladekoncern undskylder til Kina

Chokoladekoncernen Mars har været ude med en officiel undskyld til Kina, hvor den bl.a. understreger, at Mars ”respekterer Kinas nationale suverænitet”. Det sker, efter koncernen har refereret til Taiwan i en reklamekampagne.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier