
Netto og Løgismose hænger uvægerligt sammen, efter at de to store spillere på hver deres front tilbage i 2012 indledte det, der i dag er en eksklusiv aftale om, at discountkæden er det eneste sted i dansk dagligvarehandel, hvor man kan købe fødevarer af mærket Løgismose.
At Løgismose med Jacob Grønlykke i spidsen i sidste uge valgte at slå pjalterne sammen med Claus Meyers madimperium, og at man ved samme lejlighed solgte aktiemajoriteten til kapitalfonden IK Investment Partners, får ikke Nettos øverste direktør, Claus Juel-Jensen, til at frygte for de tos fremtidige samarbejde, men dog vil man holde skarpt øje med udviklingen.
Allerede abonnent? Log ind.
Læs hele artiklen
Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.
- Adgang til alle låste artikler
- Modtag vores daglige nyhedsbreve
- Fuld adgang til vores app