FødevareWatch

Meyer og Løgismose styrker hinandens brands

Eftersom Løgismose og Meyer er nogenlunde jævnbyrdige brands men alligevel har lidt forskellige profiler, er der synergipotentiale i fusionen, mener professor i virksomhedskommunikation.

Foto: Martin Lehmann/Polfoto/Arkiv

Der er fornuft i fusionen mellem Meyers og Løgismose. Og ikke kun økonomisk fornuft for Claus Meyer og familien Grønløkke bag produktnavnene, der med samarbejdet med kapitalfonden IK Investment tjener trecirede millionbeløb. Men også brandingmæssig fornuft.

”Jeg kan sagtens forestille mig, at de to brands gensidigt vil befrugte hinanden,” siger Anne Ellerup Nielsen, professor i virksomhedskommunikation på Aarhus Universitet.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier