Meyer og Løgismose styrker hinandens brands

Eftersom Løgismose og Meyer er nogenlunde jævnbyrdige brands men alligevel har lidt forskellige profiler, er der synergipotentiale i fusionen, mener professor i virksomhedskommunikation.
Foto: Martin Lehmann/Polfoto/Arkiv
Foto: Martin Lehmann/Polfoto/Arkiv
AF MAZ PLECHINGER

Der er fornuft i fusionen mellem Meyers og Løgismose. Og ikke kun økonomisk fornuft for Claus Meyer og familien Grønløkke bag produktnavnene, der med samarbejdet med kapitalfonden IK Investment tjener trecirede millionbeløb. Men også brandingmæssig fornuft.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
!
!
Skal indeholde mindst 6 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn
!
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også