FødevareWatch

Nemlig.com går benhårdt efter nicheprodukter

Selvom onlinesupermarkedet Nemlig.com har indgået et samarbejde om at købe alle almindelige varer gennem detailkoncernen Dagrofa, betyder det ikke, at mindre virksomheder får svært ved at handle med dem.

Foto: PR

Det kan være svært som lille eller mellemstor virksomhed at få hul igennem til de store supermarkedskæder, men hos Nemlig.com er samarbejdet med mindre leverandører og specialforretninger centralt for virksomheden.

Mens Nemlig.com selv har folk ansat til at søge efter nye specialiserede leverandører, påpeger direktør Stefan Plenge, at mindre virksomheder endelig ikke skal holde sig tilbage fra selv at kontakte dem.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Gorillas fyrer 300 ansatte – fremtid i Danmark er uvis

Hård konkurrence på ”last mile delivery”-markedet får tyske Gorillas til at skære til og sadle om. Fremover vil fokus være på Tyskland, Frankrig, Holland, Storbritannien og USA, mens fremtiden for den danske forretning hænger i en tynd tråd.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier