FødevareWatch

Santa Maria belønnes for discount-strategi

Krydderiselskabet Santa Maria besluttede for fire år siden at ændre kurs og satse hårdt på discount. Det betaler sig nu.

Foto: Jesper Stormly Hansen

Santa Maria, der er kendt for sin lange rækker af krydderiprodukter, høster i denne tid frugten af en detailstrategi, som direktør Tommy Michael Rugaard implementerede som noget af det første efter at have sat sig i direktørstolen.

”Jeg kom til Santa Maria 1. oktober for fire år siden og blev adm. direktør. Der havde strategien indtil videre været, at vi skulle satse på dagligvarehandlen og de etablerede supermarkeder og holde os lidt væk fra discount. Jeg gik ind og ændrede det til, at vi tværtimod skal være i discount. Men vi skal være der på en måde, hvor vi bringer værdi ind i forretningen for dem, vi handler sammen med,” siger Tommy Michael Rugaard til FødevareWatch og tilføjer:

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier