Her er Peter Høgsteds fire udfordringer
Coops topchef, Peter Høgsted, er helt klar på, hvad detailkoncernen skal arbejde med, når sommerferien er slut.
I et interview med Børsen udpeger han fire områder, som har særlig prioritet i Coop.
Det drejer sig om: en mere positiv udvikling i resultatet, nye tiltag i den pressede Fakta-kæde, Coops Madmanifest og en ny strategi for 2015-2017.
”(…) det er ikke nogen hemmelighed, at vi arbejder intenst med Fakta og skal have fire nye testbutikker klar i slutningen af andet halvår. Det er alt fra nyt sortiment til butiksindretning, personaleledelse, strukturændringer, kommunikation og meget andet,” siger Peter Høgsted til avisen.
"Lokalt fokus i detail kommer for sent"
Relaterede artikler:
"Lokalt fokus i detail kommer for sent"
For abonnenter
Er du inde eller ude i Coops nye strategi?
For abonnenter
"Coop forsøger at tale sig til en førerposition"
For abonnenter