Her er Peter Høgsteds fire udfordringer

Coop-chefen udpeger fire ting, som der skal arbejdes med efter sommeren. En af dem er den hårdt ramte Fakta-kæde.

Coops topchef, Peter Høgsted, er helt klar på, hvad detailkoncernen skal arbejde med, når sommerferien er slut.

I et interview med Børsen udpeger han fire områder, som har særlig prioritet i Coop.

Det drejer sig om: en mere positiv udvikling i resultatet, nye tiltag i den pressede Fakta-kæde, Coops Madmanifest og en ny strategi for 2015-2017.

”(…) det er ikke nogen hemmelighed, at vi arbejder intenst med Fakta og skal have fire nye testbutikker klar i slutningen af andet halvår. Det er alt fra nyt sortiment til butiksindretning, personaleledelse, strukturændringer, kommunikation og meget andet,” siger Peter Høgsted til avisen.

"Lokalt fokus i detail kommer for sent"

Er du inde eller ude i Coops nye strategi?

"Coop forsøger at tale sig til en førerposition"

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

!
Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu

Læs også

Stifter Kaspar Basse startede Joe & The Juice for 20 år siden. | Foto: Gregers Tycho

Joe & The Juice er sat til salg