"Lokalt fokus i detail kommer for sent"

Der er stor forskel på, hvordan de store detailkoncerner arbejder med at få flere lokale råvarer fra mindre producenter på hylderne, og ifølge detailekspert er de danske kæder lidt sent ude.
Foto: Lars Krabbe
Foto: Lars Krabbe

Havde de danske supermarkedskæder turdet satse lidt tidligere, ville gevinsten ved at tro på mindre og lokale leverandører kunne have været meget større.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
  • Skal indeholde mindst 8 tegn samt tre af disse: Store bogstaver, små bogstaver, tal, symboler
    Skal indeholde mindst 2 tegn
    Skal indeholde mindst 2 tegn

    Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

    Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

    Del artikel

    Tilmeld dig vores nyhedsbrev

    Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

    Nyhedsbrevsvilkår

    Forsiden lige nu