FødevareWatch

Er du inde eller ude i Coops nye strategi?

Som del af det nye store madmanifest fra Coop & Co er detailkoncernen klar med en forhandlingsmodel, som skal sikre de mindre producenter bedre adgang til hylderne. Kan man stille med det rette setup, behøver man ikke genforhandle hvert år, siger fooddirektør.

Foto: Carsten Bundgaard

Fremover arbejdes der i Coop med to forhandlingsmodeller, når leverandører skal overbevise indkøbere og kategorichefer om, at det netop er deres fødevarer, der skal stå på koncernens mange supermarkedshylder.

Ifølge Jens Visholm, fooddirektør i Coop, vil man med udgangspunkt i strategien omkring madmanifestet fra Coop & Co, som blev lanceret for nogle uger siden, lade nye og små leverandører få langt bedre adgang.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier