Er du inde eller ude i Coops nye strategi?

Som del af det nye store madmanifest fra Coop & Co er detailkoncernen klar med en forhandlingsmodel, som skal sikre de mindre producenter bedre adgang til hylderne. Kan man stille med det rette setup, behøver man ikke genforhandle hvert år, siger fooddirektør.
Foto: Carsten Bundgaard
Foto: Carsten Bundgaard

Fremover arbejdes der i Coop med to forhandlingsmodeller, når leverandører skal overbevise indkøbere og kategorichefer om, at det netop er deres fødevarer, der skal stå på koncernens mange supermarkedshylder.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også



Foto: Pr

Danforel kæmper sig ud af barsk periode

For abonnenter