FødevareWatch

"Coop forsøger at tale sig til en førerposition"

Detailgiganten Coop lancerede i sidste uge en ny strategiplan, som skal vende koncernens negative økonomiske udvikling. Men flere iagttagere tvivler på, at det vil lykkes.

Foto: Magnus Møller/ritzau.

Mange måneders arbejde ligger bag Coops nye strategiplan, Coop & Co., som i sidste uge blev præsenteret på et pressemøde i Tivoli.

Planen – eller madmanifestet, som det også kaldes - skal ifølge Coop bringe madglæden tilbage hos danskerne via en række initiativer med fokus på kvalitet, men samtidig skal den resultere i øget salg, som styrker Coops trængte økonomi.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier