FødevareWatch

Her er Coops store plan

Detailkoncernen Coop har netop lanceret sit nye, ambitiøse madmanifest på et pressemøde i Tivoli. Planen indeholder bl.a. bedre forhold for små leverandører.

Foto: Torben Stroyer/Ritzau Scanpix

En fjerdedel af alle fødevarer i Coops butikker skal erstattes af nye, unikke varer inden for de næste fem år.

Sådan lyder bare et af mange punkter i Coops såkaldte "Madmanifest", kaldet Coop & Co., som koncernens fooddirektør Jens Visholm tirsdag formiddag har lanceret på et pressemøde i Tivoli.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier