FødevareWatch

Nye ben i Kellogg-forretningen

Med købet af Pringles er Kellogg blevet en global spiller indenfor både morgenmad og snacks. Skal koncernens vækstmål nås, skal der sandsynligvis tilføjes flere forretninger, siger direktør.

Foto: John Raoux/AP/Ritzau Scanpix

I Nordisk Kelloggs seneste regnskab for 2013 var det i høj grad snackkategorien, der trak væksten, og det er også fra denne, man forventer vækst i 2014.

For to år siden købte Kellogg chipsproducenten Pringles, og med det opkøb blev morgenmadskæmpen global på andet end ristede majsflager – nemlig på snacks.

Allerede abonnent? Log ind.

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr.
Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Der skete en fejl. Prøv venligst igen senere

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer.

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Mere fra FødevareWatch

Salling Group forlænger prisloft frem til nytår

Prisloftet, som Salling Group indførte i foråret på en lang række varer, bliver nu forlænget med to måneder til årets udgang. Det sker, dagen efter, Coop meldte et nyt prisprogram ud for to kæder.

Læs også

Relaterede

Seneste nyt

FødevareWatch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Watch job

Se flere jobs

Se flere jobs

Seneste nyt fra Watch Medier