Nordic Sugar kæmper om hyldemeteren i detail

Nordic Sugar er til næsten daglig eksamen for at få lov at bevare god hyldeplads i de danske supermarkeder. Detail-konkurrencen smitter af hele vejen ned gennem den 1.500 mand store produktions- og industrivirksomhed.

Det kræver et stort arbejde og en konstant udvikling at få lov at stå forrest på hylderne i de danske supermarkeder. Brandet Dansukker har i generationer været danskernes foretrukne sukkermærke, og sådan skal historien ifølge adm. direktør Flemming Lyngholm, gerne fortsætte. Planen er ikke, at Nordic Sugar skal levere de billigste produkter på markedet, i stedet skal konstant udvikling af både produkter og service sikre pladsen helt fremme på hylderne – både i butikkerne og i køkkenet.

Allerede abonnent?Log ind her

Læs hele artiklen

Få adgang i 14 dage for 0 kr. Det kræver intet kreditkort, og du vil ikke overgå til et betalt abonnement efterfølgende.

Med din prøveperiode får du:

  • Adgang til alle låste artikler
  • Modtag vores daglige nyhedsbreve
  • Fuld adgang til vores app
Skal indeholde mindst 6 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn
Skal indeholde mindst 2 tegn

Få fuld adgang til dig og dine kollegaer

Start et gratis virksomhedsprøveabonnement

Del artikel

Tilmeld dig vores nyhedsbrev

Vær på forkant med udviklingen. Få den nyeste viden fra branchen med vores nyhedsbrev.

Nyhedsbrevsvilkår

Forsiden lige nu


Læs også